»Ta umetniška dela se ukvarjajo z najnovejšimi znanstvenimi spoznanji, umetniki pa prek njih nakazujejo, v kaj vse bi se naša prihodnost lahko razvila, zato je bolje, da se na to bodisi pripravimo bodisi preprečimo, da se to ne zgodi. Velik poudarek je na idejah in te ideje naj ne bi spodbujale samo gospodarstva, temveč ves realni sektor, tudi družbene inovacije, da ozavestijo današnji čas in nanj primerno odgovorijo.«
»Narediti moramo vse, da se to ne spremeni v pandemijo necepljenih, bodisi v EU bodisi po vsem svetu.«
»Občutek tega, da se svet končuje, je vseprisoten. Bodisi, da gre za medijsko reprezentacijo tega, bodisi za občutek, da si težko predstavljamo prihodnost.«
»Dobivala sem ideje, kaj vse bi se še dalo ustvariti iz tega medija, in počasi so oblike postajale bolj prostorske ter materiali vse debelejši, industrijski.«
»Toni Meštrović se v seriji razstav Vdiranje v sistem (2018), Nadziranje nadzora (2020) in Prisluškovanje (2022) ukvarja z raziskovanjem tehnologije videonadzora, bodisi njenih lastnosti tehničnega orodja bodisi njenih družbenih implikacij.«
»Ideja je vedno v zraku, v naših glavah.«
»Toni Meštrović se v seriji razstav Vdiranje v sistem (2018), Nadziranje nadzora (2020) in Prisluškovanje (2022) ukvarja z raziskovanjem tehnologije videonadzora, bodisi njenih lastnosti tehničnega orodja bodisi njenih družbenih implikacij. Pri tem ga moč nadzorujočega pogleda zanima v enaki meri kot njegove stranpoti, utvare in slabosti, o katerih se redko razpravlja, v vsakdanjem življenju pa ne sprašuje.«
»Če nekdo ne bo imel računov, ne bo imel registriranih prodaj. Danes to sicer še nekako gre, a v roku dveh ali treh let bodo tudi zbiralci postali pozorni na to, koliko neki umetnik proda.«
»Do konca ne veš, kako se bo izcimila tvoja ideja, presenečenja so lahko tako negativna kot pozitivna!«
»Že sama ideja, da niti slučajno ne moreš biti dober umetnik, če nimaš potrdila z akademije, je smešna.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju